A SISÈ TAMBÉ TREBALLEM PER RACONS

Ja fa uns dies, que els i les alumnes de sisè hem començat a treballar per racons. Ha esta molt interessant i divertit treballar amb aquesta metodologia de treball, una manera de fer que ens potencia la nostra autonomia, és molt motivadora i de seguida ens ha enganxat. Ens ha agradat molt aquest canvi!

Per començar hem de triar el racó, llavors ens hem d’organitzar pels grups d’alumnes que coincidim en el mateix espai, i a continuació hem començat a treballar. Depenent del racó ens ha tocat treballar per parelles o de manera individual. Els diferents racons que podem trobar són de llengua o de matemàtiques.

Us deixem un recull de fotografies per tal que podeu veure com ens hem organitzat.