I TU, QUÈ M’EXPLIQUES?

Al llarg del segon trimestre, els xiquets i xiquetes de 2n hem fet a unes exposicions orals a classe, explicant moltes coses als nostres companys i familiars, sobre un tema que havíem triat abans.

És una activitat que hem fet per primera vegada i, per això estàvem una mica nerviosos, però tot i així, ho hem fet molt bé!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut