febrer de 2018

I tu què m’expliques? Expressió oral del 1r trimestre de P-5

  Aquest primer trimestre del curs hem començat amb les expressions orals individuals davant dels companys a partir de temes que els interessen. Hem escoltat explicacions sobre temes variats: el temps i el rellotge, les sirenes, el món de les olives i com es netegen abans de portar-les al molí, la construcció d’un bagul per guardar joguines i la

I tu què m’expliques? Expressió oral del 1r trimestre de P-5 Llegeix més »

EL REPORTER

A P-3 fem l’activitat de “El Reporter”per treballar l’expressió oral. Els xiquets amb l’ajuda del seu pare i/o mare, expliquen algun fet important del cap de setmana que han compartit amb el Xeic, la mascota de la classe.

EL REPORTER Llegeix més »

A MI M’AGRADA… (p4)

Durant el primer trimestre a la classe de p4 hem començat l’activitat de ” a mi m’agrada…”, on els nens ens expliquen coses sobre el tema que més els agrada. Durant el primer trimestre han vingut Oriol Vàzquez que ens ha parlat dels rayo mcqueen, Àxel Ventura que ens ha parlat d’spiderman, Joan Vallés que

A MI M’AGRADA… (p4) Llegeix més »

Setmana de Carnaval

Per Carnaval cal seguir les consignes que ens mana el rei Carnestoltes i que enguany estan relacionades amb el món del circ: barrets, perruques, nassos, corbates, llaços i coloraines. Tots ben divertits!!!  

Setmana de Carnaval Llegeix més »

A 2n FEM PARELLES LECTORES

Aquest mes els alumnes de segon hem començat a treballar la lectura d’una manera diferent. Hem fet parelles lectores i cada setmana que ho fem (dimarts), un membre de la parella s’encarrega de portar un llibre pensant amb l’altre i d’aquesta manera tenim la responsabilitat compartida. Ens ho passem molt bé i cada setmana tenim moltes ganes

A 2n FEM PARELLES LECTORES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut