abril de 2018

Photocall de Sant Jordi

  Per Sant Jordi les famílies de l’escola  han col·laborat en l’exposició sobre els personatges de la llegenda. Aquí podeu veure unes fotos ben divertides amb els photocalls que han preparat unes famílies d’infantil. Moltes gràcies per la vostra col·laboració!!!!    

Photocall de Sant Jordi Llegeix més »

PER SANT JORDI LLIBRES I TEXTOS

El passsat dilluns 23 d’abril, l’escola va celebrar la diada de Sant Jordi amb llibres, contacontes i textos. Al matí totes aquelles famílies que van voler van passar per les classes a explicar contes. Es tracta d’una activitat que ja fa uns quants cursos que es celebra a l’escola i que cada any té més

PER SANT JORDI LLIBRES I TEXTOS Llegeix més »

Coc de mel

Divendres 6 d’Abril va venir Pili, la mare de Joan Vallés a ensenyar-nos a fer un coc de mel amb la termomix. Vam anar al menjador de l’escola i vam observar quins ingredients necessitàvem per fer-lo, després el vam posar al forn i a la tarde ens el vam menjar. Mmmmmmmmm…. què bo que estava,

Coc de mel Llegeix més »

Per Pasqua, mones!

  Com ja és tradició, els xiquets d’educació infantil es van preparar  la seva pròpia mona. Ben guarnides amb plomes, ous, figuretes i una manualitat confeccionada pels mateixos alumnes, se les van emportar ben satisfets cap a casa.  Quin goig que feien!!!

Per Pasqua, mones! Llegeix més »

CONEIXEM ELS BEE-BOTS

A l’ambient C-3PO de la comunitat dels grans estem coneixent el llenguatge informàtic de la mà dels Bee-bots. Uns robots en forma d’abella que ens han ajudat a entendre el món de la programació informàtica i allò que passa amb les ordres que donem als aparells. Ha segut una experiència novedosa que ens ha agradat

CONEIXEM ELS BEE-BOTS Llegeix més »

I TU, QUÈ M’EXPLIQUES?

Al llarg del segon trimestre, els xiquets i xiquetes de 2n hem fet a unes exposicions orals a classe, explicant moltes coses als nostres companys i familiars, sobre un tema que havíem triat abans. És una activitat que hem fet per primera vegada i, per això estàvem una mica nerviosos, però tot i així, ho hem

I TU, QUÈ M’EXPLIQUES? Llegeix més »

CLUB DE LECTURA “WONDER”

Els alumnes de 6è estan llegint Wonder, un gran llibre que els està arribant al cor i gràcies al qual estan aprenent a mirar amb uns altres ulls la gent que ens envolta. “L’August Pullman ha nascut amb una greu deformació a la cara i s’ha hagut de sotmetre a tantes operacions que no ha

CLUB DE LECTURA “WONDER” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut