Nom de l'autor: Segon

I TU, QUÈ M’EXPLIQUES?

Al llarg del segon trimestre, els xiquets i xiquetes de 2n hem fet a unes exposicions orals a classe, explicant moltes coses als nostres companys i familiars, sobre un tema que havíem triat abans. És una activitat que hem fet per primera vegada i, per això estàvem una mica nerviosos, però tot i així, ho hem […]

I TU, QUÈ M’EXPLIQUES? Llegeix més »

A 2n FEM PARELLES LECTORES

Aquest mes els alumnes de segon hem començat a treballar la lectura d’una manera diferent. Hem fet parelles lectores i cada setmana que ho fem (dimarts), un membre de la parella s’encarrega de portar un llibre pensant amb l’altre i d’aquesta manera tenim la responsabilitat compartida. Ens ho passem molt bé i cada setmana tenim moltes ganes

A 2n FEM PARELLES LECTORES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut