I TU, QUÈ M’EXPLIQUES?
Al llarg del segon trimestre, els xiquets i xiquetes de 2n hem fet a unes exposicions orals a classe, explicant moltes coses als nostres companys i familiars, sobre un tema que havíem triat abans. És una activitat que hem fet per primera vegada i, per això estàvem una mica nerviosos, però tot i així, ho hem […]
I TU, QUÈ M’EXPLIQUES? Llegeix més »

