Activitats extraescolars

Benvolguts pares i benvolgudes mares,

Comença un nou curs escolar!

Us fem arribar els serveis que us oferim i les activitats extraescolars que us proposem. A la graella trobareu totes les activitats amb el dia, l’hora i el preu orientatiu.

– MENJADOR ESCOLAR , SERVEI DE GUARDA MATINAL, MIGDIA I TARDA.

– ZUMBA: La monitora Neus Martínez del gimnàs Gymfama. L’activitat consisteix en fer aeròbic i balls amb coreografies. Treballem la flexibilitat, la coordinació, el ritme.

– MÚSICA: Activitat organitzada per la Banda Verge dels Prats per a xiquets i xiquetes que es posen dins del món de la musica. Els 5 sentits musicals!! La metodologia utilitzada en les classes de música comporta moviment, vivencialitat i descobriment.

– ANGLÈS: Professora Kenya Arques, inclou ensenyança, preparació i material (de p3 a 6è). També seguim amb anglès per als pares dels alumnes del centre.

– REPÀS: Amb Andrea Queral, professora titulada, farem repàs tots els dies (demanem que es portin un estoig ).

– MULTIESPORT: Seguim amb l’esport, amb el monitor Aaron Rodriguez , entrenador de futbol i de pàdel, monitor de l’esplai 4 torres de L’Aldea i estudiant de tècnic en animació fisicoesportiva. Treballarem esports com el tennis, bàsquet, futbol, etc. a través dels quals aprendrem , tècnica, disciplina, treball en equip, etc.

– ATLETISME: Activitat dirigida per Sergi Ventura, en la qual és realitzaran activitats corresponents a l’atletisme.

– COAXING: Activitat realitzada per Mireia Piñana. Aquesta activitat, per motius personals de la profe no és començarà fins al segon trimestre escolar. – INFORMÀTICA: Activitat realitzada per Gisel Valldeperez

– ROBÒTICA EDUCACIÓ INFANTIL: Activitat realitzada per Robert Gas. Els alumnes treballaran amb diferents robots adaptats als seus nivells i capacitats, s’endinsaran en el món de la programació i desenvoluparan també altres activitats de caire més científic, així com també lliure i creatiu.

– ROBÒTICA CICLE INICIAL, MITJÀ I SUPERIOR: Activitat realitzada per Robert Gas. Els alumnes podran construir robots, programar videojocs, fer animacions, dissenyar peces amb l’ordinador i després materialitzar-les en plàstic mitjançant impressores 3D. Descobriran el món de la química, física, biotecnologia o la realitat virtual, entre d’altres, amb diferents propostes d’activitats que es plantejaran durant el curs.

GRAELLA HORARIS ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2017-2018