Serveis Digitals

MAQUINARI I INSTAL·LACIONS

A l’escola disposem del següent material per desenvolupar la nostra tasca docent (en termes generals):

• Ordinadors i portàtils per a l’alumnat i el personal que hi treballa.
  • Projectors i pissarres digitals, com també panells tàctils.
  • Connexió WIFI a tota l’escola.
  • Tauletes amb sistema Android.
  • Un seguit de robots (3 Bee-bots).
  • Impressora i escàner.

ENTORNS VIRTUALS D’APRENENTATGE (EVA)

• L’escola disposa d’usuari corporatiu @escolamariagarciacabanes.cat. Utilitzem els entorns de Google Workspace (GMail, Google Drive i sobretot Google Classroom).

SERVEI AL NÚVOL – ESPAI COMPARTIT  (DOCUMENTACIÓ I ORGANITZACIÓ INTERNA)

• El claustre disposa d’un seguit de carpetes i unitats compartides al núvol del centre on tenen accés a documentació, llistats i poden compartir certs aspectes del seu treball a l’escola per agilitzar la coordinació. Antigament tots aquests recursos es desaven, en paper o  digitalment de forma individual o als servidors interns de l’escola.
  • És un espai tancat per al personal de l’escola i hi ha certs punts de control i de protecció. Alguns documents, de forma interna, tenen limitacions en la visualització i l’edició per incrementar la seguretat de les dades i millorar-ne l’organització i el funcionament.

RECURSOS DIGITALS