gener de 2017

Cursa solidària per l’autisme

Ahir vam poder realitzar la setena edició de la cursa solidària anual. El motiu de la cursa d’aquest any ha estat l’autisme. Hem de reconèixer l’alta participació de l’alumnat, exalumnat i familiars, superant els 200 participants. Properament ja publicarem les dades exactes de participació i recaudació.  

Cursa solidària per l’autisme Llegeix més »

Caga tió 2016

  Quan s’acosta el Nadal una de les activitats que més ens agrada és donar de valent de menjar al nostre tió perquè ens cagui moltes llaminadures l’últim dia del trimestre. Que contents estem amb el tió!!!!

Caga tió 2016 Llegeix més »

Apadrinament lector

Avui hem fet l’acte de l’apadrinament lector. Els alumnes de 6è seran els padrins dels de P5, els de 5è seran els padrins de P3, els alumnes de 4t seran els padrins de P4, els alumnes de 3r seran els padrins de 1r i els alumnes de 2n faran parelles de lectura.  

Apadrinament lector Llegeix més »

Esquiada a la Vall de Núria

Els alumnes de Cicle Superior han estat tota aquesta setmana disfrutant de la neu a la Vall de Núria. Han estat allotjats a l’alberg “Pic de l’àliga”. Han tingut prou sort amb la meteorologia i han pogut per totes les activitats previstes, gaudir del paissatge i , sobretot, practicar esports de neu.  

Esquiada a la Vall de Núria Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut