maig de 2017

Coneixem la banda de música

Aquest dimecres, 24 de maig, els alumnes de Cicle Mitjà van gaudir d’un concert didàctic a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa. Aquest concert concert tenia l’objectiu d’apropar als alumnes el món de les bandes (quin tipus de repertori toquen, quines actuacions fan i quins instruments la formen) d’una forma divertida i entretinguda. Fins i tot

Coneixem la banda de música Llegeix més »

Bombolles a P-4

L’activitat de fer bombolles ens permet divertir-nos mentre aprenem ciència. Podem fer-ne amb estris ben variats, passar-nos-les, agafar-les, fer-ne amb les mans i també sense bufar!!!

Bombolles a P-4 Llegeix més »

Galetes de mantega

  El divendres 5 de maig van venir els pares de Giuliana a fer galetes. Els ingredients van ser: farina, sucre, ous i mantega. Ho vam decorar amb fideus de xocolata. Estaven boníssimes. Gràcies Erika i Marco.

Galetes de mantega Llegeix més »

Mural de plàstica

  El divendres 28 d’abril va venir Ivone, la mare de Roger, a fer una activitat de plàstica. Vam utilitzar pintura de dits i vam estampar les nostres mans. També vam posar purpurina de diferents colors. Ho vam passar molt bé. Gràcies Ivone.

Mural de plàstica Llegeix més »

Imant de nevera

  Divendres 3 de febrer van venir la mare d’Àlex i la mare de Jordi a fer un imant de nevera. Van fer un lleó i van utilitzar: farina, sal, aigua i colorant. Va quedar molt bonic. Gràcies per la vostra ajuda.

Imant de nevera Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut