gener de 2020

CAGA TIÓ 2019

Divendres 20 de desembre vam fer cagar el tió, després d’alimentar-lo bé durant dues setmanes. Que bones les xocolatines que ens va cagar!!! Després vam cantar tots junts al gimnàs les nadales per celebrar aquesta festa que esperem amb tanta il·lusió.

CAGA TIÓ 2019 Llegeix més »

PATGES 2019

Dimecres 18 de desembre van venir els patges dels Reis d’Orient a buscar les nostres cartes. Ens van llegir el missatge dels Reis i van recollir les cartes  amb les nostres peticions. A veure si ens porten les joguines que els hi hem demanat!!!

PATGES 2019 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut