juny de 2021

GRÀCIES!!

Tanquem l’Iron curs!! Així és com des de l’escola li hem volgut dir. Un curs ple d’incerteses i novetats que tota la comunitat educativa ha encaixat amb la millor de les predisposicions i del qual n’estem molt orgullosos i orgulloses. Gràcies i totes i tots i que passeu un molt bon estiu més que merescut!!!

GRÀCIES!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut