Programa PSI

L’Escola s’ha adherit al programa PSI, programa nascut amb un clar objectiu: demostrar que l’adquisició d’hàbits saludables des de la infància redueix el risc de patir malalties cardiovasculars i millora la qualitat de vida en l’edat adulta.

Els eixos bàsics del programa són: l’adquisició d’hàbits d’alimentació saludable, el desenvolupament d’activitat física, el coneixement del cos i del cor i la gestió emocional com a factor de protecció envers les addiccions.

El programa, amb el focus d’atenció posat en l’alumne (en aquesta primera fase se centra a educació infantil) ofereix activitats d’aula i activitats en família, formació de les mestres responsables del programa i  fomenta l’ambient escolar saludable.

Una de les activitats emmarcades en el programa seran els esmorzars tranquils i saludables a tota l’escola.

dilluns dimarts dimecres dijous divendres
làctics

entrepà