Objectius

Desprès d’haver realitzat la Diagnosí inicial de l’escola. La comissió d’EDC ha acordat establir els següents objectius prioritaris:

• Implementar el desplegament curricular complert de la competència digital de l’alumnat per millorar l’aprenentatge
  • Impulsar la competència digital del personal del centre per millorar els processos d’ensenyament i aprenentatge.
  • Millorar la competència digital de les famílies per afavorir l’acompanyament de l’aprenentatge.
  • Millorar l’ús segur, responsable i crític de les tecnologies digitals amb la finalitat d’esdevenir ciutadans digitals conscients.
  • Promoure l’ús de l’EVA del centre a tots els nivells educatius per tal de facilitar el seguiment d’aprenentatge de l’alumnat.