JORNADA “MÉS ACTIUS I SANS CADA DIA”

El divendres 13 d’abril 2018, l’Escola Maria Garcia Cabanes va celebrar la JORNADA “MÉS ACTIUS I SANS CADA DIA”  amb l’objectiu de sensibilitzar l’alumnat sobre la necessitat de practicar activitat física i d’alimentar-se correctament per tal de beneficiar la salut i el benestar general.

La jornada es va iniciar amb tallers de cuina saludable realitzats amb la col·laboració de familiars de l’alumnat. A continuació, vam gaudir de tallers esportius portats a terme per monitors. Amb ells vam poder practicar dansa, pàdel, zumba, atletisme, handbol, voleibol, relaxació, country i bàsquet. Per acabar el dia, vam berenar tots junts allò que s’havia elaborat a les classes durant el matí.

La diada va transcórrer amb molta participació per part de l’alumnat i amb gran implicació de la comunitat educativa. Moltes gràcies a tots els que hi vau col·laborar.