Activitat de plantar a P-3 amb la mare de Taoro
Dimarts 19 de març va venir Anna, la mare de Taoro, a fer una activitat de plantar flors. Va portar bols de diferents colors per plantar les flors i cadascú va marcar el seu bol amb una enganxina que portava la inicial del seu nom. Tot seguit van posar-hi adob i ho van regar. També […]
Activitat de plantar a P-3 amb la mare de Taoro Llegeix més »



