LES PAPALLONES… EL PROJECTE ESCOLLIT PELS INFANTS EN AQUEST SEGON TRIMESTRE!!!

Hola famílies!

Avui us volem explicar el projecte que estem portant a terme durant el segon trimestre, potser moltes de vosaltres ja ho sabreu perquè els vostres fills i filles us hauran explicat coses de les papallones i de les propostes que estem fent a l’escola!

Aquest projecte sorgeix a través de les imatges que es van trobar tots els infants d’infantil a les aules i als passadissos… imatges que mostraven gammes de colors per totes bandes!

Després d’observar les imatges ens vam reunir les dues aules de P3 i va sorgir la conversa sobre les imatges, de què ens imaginàvem, quines idees ens sortien… i en vam extreure les idees que havien anat sorgint i les vam apuntar a la pissarra. Les idees van ser: l’arc de sant martí, les papallones, els unicorns, els colors i les flors. Aleshores vam votar i va sortir les papallones com a proposta del projecte del segon trimestre.

En aquests moments estem treballant en les diferents activitats del projecte que algunes d’elles les veureu en els imatges, hem fet el minimon sensorial de les papallones amb arròs i les lupes per observar, hem explicat el conte de l’orugueta goluda, hem observat el cicle vital de les papallones, hem observat papallones en fotos, llibres i a la pantalla, estem treballant la numeració, la lectoescriptura i moltes coses més que us anirem mostrant per aquí.

Ja veieu que estem molt enfeinats i enfeinades jugant i aprenent coses de les papallones, així que seguim!!! Fins aviat famílies!

11 papallones sorprenents de Catalunya - Cases de colònies - Fundesplai

Cliqueu aquí per veure les fotos!