ELS/LES PROTAGONISTES DEL NOVEMBRE

Hola famílies!

Com molt bé sabeu els infants de P3 han començat el projecte del protagonista durant aquest mes de novembre, ha estat una experiència molt bonica i enriquidora per tots/es. Tots s’han mostrat entusiasmats de fer l’activitat i compartir-la amb la resta del grup, que han escoltat amb atenció tot el què ens han explicat i ensenyat!

Els i les protagonistes ens han mostrat i explicat el llibre que han fet a casa amb tota la informació, les fotografies, els dibuixos… ens ho han explicat tot, la família, les joguines, el menjar i moltes experiències viscudes! Després ens han presentat la seva caixa i el que hi havien posat a dins, traient els objectes amb cura i amb molta emoció, tots ells plens d’anècdotes!

Les mestres hem pogut observar l’emoció amb la que han explicat i mostrat als companys coses personals i de la seva família, així com les ganes i l’empenta que hi han posat cadascun d’ells i elles. Gràcies aquesta activitat podem conèixer més d’aprop els infants, el seu entorn i veure un trosset més de les seves vides fora de l’escola. Està sent un plaer compartir aquests moments amb ells i elles. Seguim!

Us deixem aquí els enllaços perque ho pugueu gaudir des de casa.

P3 A

P3 B