TINC UN VOLCÀ

Hola famílies,

Divendres la Fiona ens va portar un conte: “Tinc un volcà”. Aquesta història ens explica que una nena, l’Alba no ho sabia, però a dins hi té un volcà, més o menys entre el melic i les costelles. De vegades, el volcà s’encén i explota. Llavors el foc ho crema tot i l’Alba pateix i s’espanta, tot alhora. Però una nit una fada menuda li explica a cau d’orella què pot fer quan s’enrabia, i aquell truc li farà descobrir sensacions inesperades.

Sabeu pares quin és el secret que li explica la fada? Doncs que quan estem molt enfadats tenim un volcà al melic que s’encèn i hem d’agafar aire i treure el foc per la boca. I això fa que tornem a la calma.

Un cop vam explicar el conte vam iniciar una conversa oral entre tots/es i tot seguit vam començar aquesta sessió de relaxament que ens va explicar la fada.Cal esmentar que també va lligada en el projecte Lotus que fa l’escola . Doncs bé ara ja sabem com gestionar la ràbia i posar-hi paraules aquesta emoció.

Aquí teniu un petit recull d’aquests moments viscuts. Nosaltres ho treballarem a l’escola el secret de la fada i vosaltres famílies també podríeu ajudar als vostres fills/es quan estan molt enfadats que facin la tècnica del volcà.

TINC UN VOLCA (2ª ED.) | MIRIAM TIRADO | Casa del Libro