QUI VIU A LA FLAMA? LES FORMIGUES

Hola famílies,

Segurament aquests dies els nens i les nenes de P-3 us han dit que hem començat el projecte d’aquest trimestre. A partir d’unes imatges que van aparèixer a l’escola vam iniciar diferents converses per triar el tema que volien treballar. Estaven molt encuriosits amb la sorra i els animals que hi viuen. També van dir que a la Flama tenim molta sorra i viuen alguns animals.

Al llarg de la conversa un nen va trobar una formiga i van dir que a la Flama vivien formigues. També alguns/es van dir que el Joan, el conserge, també vivia a la Flama!

Ens vam posar a fer d’investigadors/es  i vam anar explorar totes les aules i quartets que hi ha a la Flama. Sabeu què pares? Ens vam trobar el Joan i li vam demanar on vivia. I ens va dir que ell no vivia a la Flama i ens va ensenyar el seu quartet i vam veure que no hi tenira cap llit. Per tant, a la Flama vam anar descobrint que no hi viu ningú!

L’endemà vam sortir al pati gran a fer d’investigadors a veure què hi trobàvem. Vam trobar algunes formigues però no gaires ja que ara és l’hivern.

Aquí us deixem unes imatges d’aquests moments viscuts. La primera foto és quan mirem qui viu a la Flama. La segona imatge quan fem d’investigadors.

Escola Flama - WEB auladereli

PROJECTE: ELS INVESTIGADORS DEL PAISATGE | El blog de Tercer A