PRIMERS DIES D’ESCOLA

Hola famílies,

Ja tornem estar tots/es a l’escola. El primer dia teníem un munt d’emocions barrejades. Alegria per veure els nostres companys/es però també alguns una mica de tristesa ja que havíem passat molts bons moments amb família i tornàvem a la rutina del dia a dia. És normal tenir un embolic d’emocions o unes pessigolles a la panxa!

És per això, que la Fiona ens va portar un conte “EL MONSTRE DE COLORS VA A L’ESCOLA”. Aquest conte ens va ajudar a posar nom a totes aquelles emocions que tenim aquests dies  i parlar de com ens sentim i posar-hi nom.

Però la Fiona ha  estat molt activa i també ens ha portat un escrit molt bonic que ens agradaria compartir amb tots vosaltres:

A LA NOSTRA CLASSE

ENS ESTIMEM MOLT!

APRENEM ELS UNS DELS ALTRES!

FORMEM UN GRAN EQUIP

ENS AJUDEM

CADASCÚ ÉS ÚNIC, DIFERENT I ESPECIAL.

Vam tenir una conversa molt interessant amb els nens i les nenes de P-4 i vam sortir missatges molt emocionants, molt tendres i molt bonics.

Doncs aquí us deixem unes imatges d’aquest infants jugant, compartint, estimant i sobretot fent un gran  equip.

Ah pares! La nostra sorpresa del dilluns va ser quan vam sortir al pati vam veure estructures xulíssimes que no teníem. Aquest estiu hi han estat treballant! Esperem que us agradi tant  com a nosaltres!

Si cliqueu damunt la imatge veure-ho aquests moments viscuts!

A punt d'iniciar un nou curs… | INS Rafael Casanova