JA TENIM EL TIÓ I LA FUMERA A L’ESCOLA!

Aquests dies quan hem arribat a l’escola, després d’uns dies de festa , hem tingut una gran sorpresa: La Fumera. Ja ha arribat a la Flama! La Fumera és l’enviada dels Reis d’Orient. Té set ulls i tot ho veu i tot ho sent. Fa d’espieta dels Reis Mags. Aquests dies anirà per les classes i ens espiarà a tots/es. Ai, ai, ai!!! Sort que veurà que ho fem molt bé!!!

Ahir a la tarda, ens vam trobar a la classe una carta! Sabeu de qui era? Del TIÓ! Ens deia que sortissim a buscar-lo que no podia arribar! Ens vam trobar tots/es els nens i les nenes al pati petit per començar a buscar-lo. Resulta que estava pobret ben arraulit perquè feia molt fred. Ha arribat de molt lluny i té molta gana.  L’hem tapat amb una bona manta i ja podem donar-li molt de menjar!

Si cliqueu damunt la imatge podreu gaudir d’aquests moments màgics per xics i grans! Segur que us agradarà!

Quin és l'origen del Caga Tió de Nadal? | denadal.cat