ANEM AL LAB 0-6

Bona tarda famílies!

Avui els nens i nenes de la classe de la mona i del tortell de reis hem passat un matí ben diferent: hem anat al lab 06 de la Fundació Universitària del Bages i hem pogut fer de científics i científiques. En una aula hem investigat i manipulat diferents materials i objectes, hem observat fòssils en microscopis i lupes, hem fet camins de llum en una habitació fosca, hem construït engrenatges i camins amb tubs, hem comprovat quins objectes podien lliscar o rodolar més i fins i tot hem observat peixos i hem pogut agafar i veure ben d’aprop un insecte bastó!

En una altra aula hem fet hipòtesis sobre com resoldre el repte que ens havien plantejat: com podem canviar el color de l’aigua?  Ens hem organitzat amb els nostres companys i companyes, hem escollit de quin color la volíem transformar i hem seleccionat els fruits, verdures i estris necessaris per aconseguir el color que volíem i, sabeu què? Ho hem aconseguit i ens hem pogut endur els pots amb aigua de colors a l’escola! Ha estat molt interessant, hem après i sobretot hem gaudit molt

Si cliqueu la imatge ens podreu veure manipulant, experimentant i aprenent: