SOBRE QUIN TEMA VOLEM DESCOBRIR COSES?

Bon dia famílies!

Uns dies després de les vacances de Nadal, ens hem trobat per l’escola moooooltes imatges penjades!! Imatges molt diferents (paisatges, gent, cases…). Tot un misteri! Qui les ha penjat? Què volen dir aquestes imatges?… hem anat observant les fotos durant uns dies. Ens reunim els nens i nenes de P5 i després de compartir, idees, hipòtesis, el què ens transmeten les imatges… arribem a la conclusió que potser són pistes per saber sobre quin tema podem investigar, conèixer, aprendre i descobrir més coses aquest trimestre.

La nostra reflexió ens porta a pensar que la pista és que hem de treballar alguna ciutat, país o algun indret concret. Al veure imatges de cabanes, nens i nenes de color, boscos… pensem que potser podríem treballar ÀFRICA i adonar-nos de les diferències que hi ha amb la nostra manera de viure.

. Conèixer una mica els seus costums

. Quins animals hi viuen.

. Com són les cases.

. Quines robes porten? Com es fan les sabates?

. Si tenen escola?

. Si allà fa molta calor?

. Si han de caçar per poder menjar.

. Si tenen mars i rius.

. On es banyen?

. etc…

A mesura que hem anat parlant i compartint allò que sabem sobre el tema, també han anat sorgint altres preguntes, curiositats… que mica en mica anirem descobrint i investigant durant aquestes properes setmanes!  S’acosten setmanes ben emocionants!!!

ENS ACOMPANYEU FAMÍLIES??? Per començar hem fet un dibuix inicial sobre el tema, si premeu la imatge del MAPA de l’Àfrica podreu veure els dibuixos!!!

Sabías qué las buenas preguntas marcan la diferencia en el proceso de  aprendizaje de nuestros estudiantes? - Facultad de Educación

Idiomas de África Mapa del continente polityczna, África, bandera, mundo,  mapa png | PNGWing