INICI DE LA SETMANA CULTURAL: FLAMA FILMS!

Hola famílies!

Aquesta setmana, com cada curs escolar, celebrem LA SETMANA CULTURAL de la FLAMA! Aquest any va de CINE: FLAMA FILMS!

Els nens i nenes i els que no ho som tant, avui en gaudim moltíssim, Una setmana dedicada al tema que es tria a l’inici de curs per treballar tota l’escola conjuntament. Hem iniciat aquests dies amb una gran INAUGURACIÓ del cinema. Ens hem sentit com a HOLLYWOOD, amb una catifa vermella on hem acabat desfilant tots i totes per grup classe. Dos infants de cada aula han estat els encarregats també d’anar completant la cartellera del cine de la FLAMA, amb els cartells de les pel·lícules que donen nom a cada aula. També hem aprofitat el dia per iniciar el conte de Sant Jordi, cada aula les pàgines pertinents,  d’una història que hem anat creant entre tots els nens i nenes d’infantil. I espereu perquè també hem pogut dibuixar com ha viscut cadascú la inauguració d’aquesta setmana emocionant! Esperem que gaudiu molt de les imatges!

Ilustración de Dibujos Animados Cine Concepto Interior Tarjeta Poster  Vector De y más Vectores Libres de Derechos de Acontecimiento - iStock