EL MÓN FANTÀSTIC DE LA PIKI

HOLA FAMÍLIES,

LA SETMANA PASSADA, VAM INICIAR UN NOU PROJECTE ANOMENAT “EL MÓN FANTÀSTIC DE LA PIKI”.

És un projecte adreçat als nens i nenes de 1r de Primària amb l’objectiu d’ajudar-los a desenvolupar les seves capacitats lingüístiques, tant a nivell oral com de lectoescriptura. El projecte forma part dels diversos projectes que el Pla educatiu d’entorn de Manresa ofereix a les escoles de la ciutat.

El món fantàstic de la Piki consta de 5 sessions presencials, on la Piki ens explicarà un conte de temàtica diferent en cada visita. S’hi acompanyarà una petita proposta didàctica per un treball de lectoescriptura posterior a l’escola.

DE MOMENT JA HEM PREPARAT UN RACÓ A L’AULA PER TREBALLAR ELS CONTES QUE LA PIKI ENS VA EXPLICANT!

TENIM MOLTES GANES DE TORNAR A VEURE A LA PIKI. A VEURE QUIN CONTE ENS EXPLICA LA PROPERA SESSIÓ!

CLIQUEU SOBRE LA IMATGE I VEUREU ALGUNS MOMENTS DE LA SESSIÓ!