SORPRESA PER LES FAMILIES

Les mestres juntament amb els nens i nenes de 4t aquesta setmana hem preparat la reunió de famílies d’inici de curs, entre tots i totes hem preparat un sobre per cada família, cadascú l’ha realitzat i decorat segons els seus gustos, amb la finalitat de donar una sorpresa a les famílies escrivint un missatge per posar-lo dins el sobre.

El dia de la reunió les mestres van enganxar els sobres a la pissarra, així les famílies van poder trobar el missatge que el seu fill o filla havia escrit.

L’alumnat va preparar l’activitat amb molt d’interès, ja que era un secret! Tothom el va saber guardar molt bé i les famílies van estar molt contentes.

L’endemà a la reunió els nens i nenes han arribat a l’escola molt il·lusionats pels comentaris que han rebut per part dels pares i mares.