SETMANA CULTURAL “UN ANY DE CONTE”

Del 18 al 22 de març, a l’escola, infants i docents aturen totes les activitats del dia a dia i engeguem amb la Setmana Cultural, aquest any dedicada al Projecte transversal “Un any de conte“.

Al llarg de la setmana, tenim plantejades moltes activitats diverses en què es busca la part més lúdica però aprofundint també en els aprenentatges més literaris i lingüístics. Ja veureu que cada dia us informarem del què anem fent i podreu anar seguint quin treball estem resolent; però avui iniciem la setmana fent una activitat conjunta!

Avui hem anat a DOM BOSCO, a Castellnou de Bages, on hem realitzat tres activitats:

• Abans d’esmorzar tots plegats, els grans de l’escola hem assistit a l’Espectacle Rahmon Roma.
  • Després hem participat a un taller de Contacontes, de la Companyia Raig de Sol.
  • Finalment, abans de tornar a l’escola, ens hem divertit amb els Jocs Gegants.

Ens ho hem passat molt bé, i ens ha agradat compartir plegats l’espai i les activitats!

Us deixem un recull d’imatges de tota la jornada!