FI DE LA SETMANA CULTURAL

L’alumnat de 3r cicle, aquest matí, hem exposat el treball que hem estat fent algunes de les sessions del segon trimestre sobre l’Eix Cronològic de la història del còmic, des dels anys 20 i fins l’actualitat. En aquest treball, hem hagut de recopilar informació que vam extreure en la sortida del Museu del Còmic, hem cercat més informació i hem resolt dubtes que ens quedaven pendents. Per grups cooperatius, i també individualment, hem elaborat l’eix cronològic de cada una de les etapes, i avui, hem compartit aquest aprenentatge amb tots els nostres companys i companyes.

Després de l’esbarjo hem passat pel Photocall, on hem quedat ben retratats i, a la tarda, hem realitzat la cloenda de la Setmana Cultural amb tots els companys de l’escola.

Us deixem l‘enllaç per visualitzar algunes de les estones del dia d’avui!