Dia de la Pau i la NO Violència

Avui 30 de gener, hem celebrat i reivindicat el dia de la Pau i la NO Violència a l’escola.

En el marc d’aquest dia, hem estat fent activitats per aprofundir què vol dir la Pau, com contribuïm a mantenir i lluitar per un món sense guerres ni violència de cap tipus, ens hem preguntat d’on venim i, si som tots iguals, perquè hem de tractar la gent diferent?

Hem tingut la oportunitat de participar en un taller organitzat per Flors Cirera sobre la Pau al món i contribuït en dibuixar unes banderoles que es penjaran per Manresa en una jornada organitzada per aquesta fundació. Hem escoltat el manifest que com a escola s’ha llegit, simbolitzat el símbol de la Pau amb tots nosaltres i penjat un desig que volem compartir amb tothom; i hem visualitzat un reportatge sobre els nostres orígens que ens ha agradat molt i que també volem compartir amb vosaltres.

Hem reflexionat, preguntat i investigat i,  creiem que és important poder anotar aquest dia al calendari com un dels dies importants a celebrar.

Podeu trobar un petit recull de fotos al següent enllaç.