CASTANYADA

Ja ha arribat el dia de la Castanyada, i aquest any, li hem donat un format diferent.

Durant el dia d’ahir, vam estar elaborant els panellets que avui ens hem menjat per esmorzar. Hem barrejat la massa (patata, ametlla i sucre) i després, n’hem fet de diferents tipus, com el de coco, de xocolata, ametlla i codonyat. Estaven boníssims!

Al llarg del dia d’avui, hem realitzat una activitat conjunta amb tota l’escola, on hem hagut de passar per diferents parades i resoldre les activitats que en cada una ens hi esperava. Ha estat ben original i divertit, i ens ha agradat poder-nos barrejar tots i totes! A la tarda, hem cantat i ballat les cançons tradicionals, juntament amb els petits de l’escola; i hem compartit una estona ben agradable amb vosaltres, famílies, mentre ens menjaven les castanyes!

Mireu, mireu, quins tastaolletes estem fets!

Bona Castanyada, famílies!