PLA DE TREBALL 7: LAND ART O EL JOC DE CREAR A LA NATURA. HOUSE ART, EL JOC DE FER ART A CASA.

BON DIAAAAAAA!!!!!!

LAND ART (terra i art) és una manifestació artística que es caracteritza per JUGAR AMB ELS ELEMENTS DEL PAISATGE.

El Land Art es construeix generalment amb materials com PEDRES, BRANQUES, AIGUA..., juntament amb altres ELEMENTS DE LA NATURALESA. Al mateix temps que amb PIGMENTS, CORDES I METALLS, que també són freqüentment utilitzats.
Es valora molt el PROCÉS DE CONSTRUCCIÓ, el com es fa, tant com el resultat final.
Aquest moviment busca treure l’art dels museus i del context habitual. És un MUSEU OBERT.

Us facilito un enllaç d’un artista basc, Agustín Ibarrola, al Bosque de OMA, que pinta els arbres jugant amb formes, colors, …Fa siluetes de personatges, ulls,… És un altre tipus de land art. MOLT INTERESSANT!!!

REPTE:
Si teniu l’oportunitat d’anar a la natura, creeu el vostre LAND ART.

Però, si no, us proposo de fer HOUSE ART o el JOC DE CREAR ART A CASA.
Per tant, primer hem de fer d’investigador/es i buscar el MATERIAL QUE TINGUEU A L’ABAST per poder fer les vostres creacions.
Per exemple: botons, taps, cintes, llegums, pasta, fruites i verdures, claus, cargols, material escolar (retoladors, colors, …)…
Apa, som-hi, fem un HOUSE ART ben original i creatiu! Individualment o amb la família!! L’important és que gaudiu d’una altra manera de fer art.
Vegeu-ne els exemples que us poso:

ANIMEU-VOS A CREAR! Podeu enviar-me les vostres creacions amb el vostre nom i el grup/classe a: teresa@escolaflama.cat

Una abraçada i una pila de petons, ARTISTES!

Love You Hearts GIF by Caro Martini

Teresa