VOLEU SER UNA DE LES FAMILIES ACOLLIDORES DE L’AUXILIAR DE CONVERSA? YES! YOU CAN!

Benvolgudes famílies,

Ja s’ha obert el període d’inscripció a la BORSA DE FAMÍLIES ACOLLIDORES DE L’AUXILIAR DE CONVERSA EN ANGLÈS pel proper curs 2021-22.

La sol·licitud està oberta fins l’ 1 de juny de 2021.

Durant el curs vinent, amb el suport de l’AMPA, els alumnes de la Flama podran continuar gaudint del Programa d’Auxiliars de Conversa, a través del qual l’escola compta amb el suport d’una persona nadiua de la llengua anglesa en les activitats d’ensenyament-aprenentatge i, així, augmentar l’exposició a la llengua estrangera en un context més autèntic.

Una de les peces clau en aquest programa són les famílies que durant el curs escolar acullen a casa seva l’auxiliar de conversa. La família es beneficia del fet de tenir un nadiu a casa per aprendre i practicar l’idioma. A canvi, la família proporciona l’allotjament de l’auxiliar així com també l’ajuda a integrar-se al seu nou lloc de residència.

Si visiteu la web de l’AMPA, podreu llegir més informació. En cas d’estar interessats ompliu el següent formulari (des d’aquí o des de la web de l’AMPA).

Sol·licitud d’Inscripció a la Borsa de Famílies Acollidores

I per animar-vos un presentem el vídeo que ha realitzat l’actual família acollidora de la Lena, l’auxiliar d’aquest curs.