MISSIÓ APILO XII: LES PILES AL PLANETA RECICLATGE

Les naus espacials del Planeta Reciclatge ja estan preparades per recollir totes les piles esgotades que trobeu.

Benvolgudes famílies,

Com de ben segur ja sabreu, la nostra escola participa en la campanya de recollida de piles que organitza la Generalitat de Catalunya. Hi formem part unes 700 escoles.

L’objectiu d’aquesta campanya és doble: per una banda, fomentar el reciclatge  i ajudar així al medi ambient i, per l’altra, optar a un premi econòmic, per al centre educatiu  que reculli més piles.

Els nens i nenes ja saben que poden dipositar al contenidor de l’escola, situat al vestíbul, qualsevol pila, pila botó, acumulador o bateria que pugui portar-se amb la mà i no sigui industrial ni d’automoció, com ara les piles botó i estàndard i els acumuladors utilitzats en telèfons mòbils, càmeres de vídeo i eines portàtils.

Entre el 25 d‘abril i el 13 de maig de 2022 vindran a fer la recollida.

Animeu-vos a ser un agent Apilo, formant part de la Missió Apilo XII.

Per més informació: https://www.apilo.cat/