PREMI ATRAPALLIBRES, VISITA DEL PEP MOLIST I CLOENDA DE LA BIBLIOTECA

Ja hem acabat el “Premi Atrapallibres” i per col·laborar-hi ens ha donat les gràcies i ens han enviat un diploma personalitzat per tal que en tinguem un record.

Aquests han  estat el llibre guanyador de la categoria de 6è:

Categoria 11-12 anys

El proper curs ja no sereu a l’Escola, però cal que sapigueu que aquestes lectures les podeu continuar fent participant en el “Premi Protagonista Jove” (perquè ja sereu més gran i haureu canviat de categoria). Per a més informació podreu entrat a la web clijcat protagonista jove i allà trobareu els llibres seleccionats pel proper curs.

Donat que el monogràfic d’aquest curs anava de viatges, vam demanar al Pep Molist, escriptor, bibliotecari i pare de l’Escola, que ens vingués a parlar de literatura en general i en específic de llibres d’aventures i viatges. Com sempre va ser una jornada interessant i profitosa.

Com a cloenda de la visita del Pep, amb la veu d’uns quants alumnes, un video de youtube i el final de la novel·la ” El noi que nedava amb les piranyes”  vam fer un audiovisual que esperem que us agradi:

El Pep ens ha recomanat un recull de lectures adequades a la vostra edat i de diferents temàtiques que esperem us puguin servir per fer més amè l’estiu:

Tria de llibres 5è-6è La flama
  • MARTÍN, Andreu. La nit que Wendy va aprendre a volar. Bromera
  • JOHN, Lauren. La cala del mort. Ed. Bambú
  • STEINHOFEL, Andreas. El cas del macarró gratinat. Estrella Polar

Recordeu també que hem treballat les persones que per internet recomanen llibres que són els “Booktubers” i que també us pot anar bé veure els seus videos o llegir els seus blocs. Per la vostra edat els més recomendables eren entre altres la “Marta Batet” i “El Bernat”.

Aprofiteu l’estiu per veure també pel·licules de qualitat i recordeu les recomanacions que hem anat fent.

Per últim dir que un grupet de nenes de 6è han fet uns punts de llibres molt macos per regalar-los als alumnes que aquest curs han fet 1r. Aquest mati els hi han portat i els han fet un petit discurs sobre la lectura de llibres i han intentat transmetre’ls el seu gust per llegir. Segur que per les cares que posaven els petits, ho han aconseguit.

2e4gtfwart

Molt bon estiu per tots/es, moltíssima sort en la nova etapa que esteu apunt de començar i molt bones lectures.