Últims dies del trimestre

chuchería icono gratis

CONCERT DE NADAL
S’acosta el final de trimestre, i ja sabeu que les restriccions per assistir a l’escola continuen vigents, perquè la situació epidemiològica així ho indica.
Les celebracions corresponents al final de trimestre i Nadal hauran de ser de forma interna. Els nens i les nenes estan preparant el concert amb il·lusió per oferir-lo a les famílies, però en
aquesta ocasió haurà de ser mitjançant una gravació, que serà compartida al drive dels cicles.

LLIURAMENT D’INFORMES D’AVALUACIÓ
El proper dia 21 de desembre és l’últim dia del trimestre, i l’horari és de jornada continuada.
• Hi haurà Tió a Ed. Infantil i C. Inicial i Amic Invisible al C. Mitjà i Superior, mantenint grups estables.
• L’activitat escolar acabarà a les 13h (jornada intensiva).
• El menjador finalitzarà a les 15.30h.
El lliurament d’informes es farà a través del correu electrònic. Cada tutor/a us els farà arribar el dia 21 a partir del migdia.