Tot anirà bé #JoEmQuedoACasa

Tot anirà bé from Escola Castell Ciuró on Vimeo.

Amb motiu del coronavirus, a Itàlia es va donar una iniciativa per afrontar la situació de confinament a casa i demostrar una actitud positiva, omplint els balcons amb dibuixos de nens i nenes.

A l’escola Castell Ciuró ens va semblar una bona iniciativa, i vam demanar que féssiu, amb els vostres fills i filles, cartells amb arcs de Sant Martí com a símbol de final de la tempesta, amb el missatge d’ànim “Tot anirà bé” i el hashtag #JoEmQuedoACasa, i el pengéssiu als balcons o finestres de les vostres cases. Aquest és el resultat.