Seguiment casos covid i PCR al centre

Coronavirus

La gestió i seguiment dels casos de PCR realitzades al centre correspon a la direcció de l’escola, amb la comunicació, a través d’un aplicatiu, al Departament d’Educació. La gestió ha de ser immediata i acurada. És per això que us demanem que quan un dels vostres fills o filles es realitzi una prova PCR, envieu un correu a les tutores posant en còpia a direcció (a8021442@xtec.cat).  Serà molt important anotar la data de realització de la prova. Quan us comuniquin el resultat, haureu d’enviar un segon correu amb els resultats de la prova.

Per aclarir dubtes sobre l’autorització de fer-se les proves PCR a l’escola, si es dona el cas d’un cas positiu a la classe, Salut ha publicat que la prova no és tan molesta com les que es fan als adults, i es farà amb un frotis nasal (bastonet curt, a 2 centímetres de l’entrada), no frotis nasofaringi. També des de l’escola intentarem crear un ambient agradable als nens i nenes més petits, si és que es dona el cas.

Us deixem una infografia elaborada pels centres públics del municipi que intenta aclarir el dubtes:

FQs gestió casos covid19