Quaderns i llibres de text pel curs 20-21

La comissió de llibres de l’AFA de l’Escola Castell Ciuró ens comunica un canvi en el procediment d’adquisició i repartiment dels llibres per al curs 2020-2021.
Arran de l’afectació del COVID-19 s’ha arribat a un acord amb Abacus Coop per tal de realitzar la compra dels llibres.

• La compra s’haurà de realitzar entre els dies 2-7-2020 i el 15-7-2020 i Abacus enviarà els llibres directament a l’escola.
  • L’entrega dels llibres la realitzarà el mestre a cada alumne el primer dia que vagi a l’escola.
  • A partir del dia 22-7-2020 fins al 31-7-2020, existeix la possibilitat d’anar directament a la botiga Abacus de Cornellà i realitzar la compra presencialment.

Recordem que us podeu posar en contacte amb l’AFA per buscar solucions i respondre els vostres dubtes al correu afa.castellciuro@gmail.com

Per a més informació consulteu el document: Comunicació quaderns i llibres de text 20-21