Preinscripció Curs 20-21 ajornada

Clipboard free icon

Segons informació del Departament d’Educació s’ajorna la preinscripció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.

Anirem actualitzant les informacions que tinguem respecte la preinscripció escolar per al curs 20-21. Per a més informació consulteu el web del Departament d’Educació i la Guia per a la preinscripció.

El Departament d’Educació oferirà una línia de P3 a la nostra escola. Per conèixer una mica més la nostra escola us deixem un document amb els Trets identitaris i informació sobre l’escola