Eleccions al Consell Escolar

El dimecres 28 de novembre es cel·lebraran les eleccions per a la renovació dels membres del Consell Escolar, on hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: professorat, famílies, personal d’administració i serveis, equip directiu de l’escola, representants de l’AMPA i de l’ajuntament. Del sector famílies cal renovar dues places. Si voleu ser candidats només cal que ho comuniqueu a la direcció de l’escola i que ens feu arribar una fotografia de carnet en format digital. Tots el pares, mares i tutors/es legals podeu presentar-vos com a candidats i podeu votar.
Totes les famílies esteu representades en el consell escolar de centre. Per això, és important dir la vostra opinió i intervenir en l’educació dels vostres fills i filles a través d’aquest espai.

L’horari de votacions serà el següent:
Matí: de 8h a 9.30h
Migdia: de 12.15h a 12.45h