CONSIGNES DEL REI CARNESTOLTES 2023

Máscara de carnaval - Iconos gratis de moda flaticon

SA MAJESTAT EL REI CARNESTOLTES ha decretat aquestes consignes per la setmana de Carnaval:

DILLUNS 13: Si bons esportistes volem semblar, roba adequada i algun complement haurem de portar!

DIMARTS 14: aquest any som artesans, si venim a l’escola disfressats de diferents professions, podrem estar molt elegants!

DIMECRES 15: A l’escola tots i totes vindrem, amb pijames ben calents!

DIJOUS 16: tothom a desentonar! Mitjons i sabates diferents caldrà portar!

DIVENDRES 17: Un gran arc de sant martí volem aconseguir! De tants colors com puguem haurem de vestir!

Com que el Rei sap que us agrada venir amb el cap ben engalanat, podeu venir amb perruca o el cap pintat tants dies com té la semana!!

CIRCULAR 11