Celebració de Sant Jordi 2021 a l’escola

Aquest any de pandèmia, l’escola ha hagut de reorganitzar i adaptar la celebració de les festes, que no poden ser obertes i s’han de celebrar en un format només en l’entorn escolar, i respectant els grups bombolla. Tenint aquest fet en compte, els actes de la diada a l’escola seran:

Matí:

• Educació Infantil i Cicle Inicial: visita a l’exposició de poemes i llibrets/manualitats elaborats per l’alumnat i recitar el poema a la classe
  • Cicle Mitjà i Superior: Jocs Florals on es comunicarà a les diferents classes quins seran els poemes destacats i quins els guanyadors del concurs (s’estan elaborant aquests dies). Es donaran diplomes a tots els finalistes i es llegiran els poemes guanyadors.

Tarda:

• Tarda del conte, en la que alguns de vosaltres explicareu online, o enviareu gravació amb el vostre conte. (Cicle inicial ho farà al matí, a la tarda aniran a la piscina)
Serà un dia diferent, però igualment literari i emocionant!