Ajuts Menjador 22-23 Consell Comarcal i Ajuntament

El Consell Comarcal ha publicat les bases de convocatòria per a l’atorgament d’ajuts individuals de menjador per a la utilització del servei escolar de menjador a l’alumnat d’ensenyaments obligatoris i de segon cicle d’educació infantil de centres educatius sufragats amb fons públics per al curs 2022-2023.

També es poden sol·licitar ajuts complementaris per menjador a l’ajuntament, en el mateix termini.

Les sol·licituds es podran presentar del 2 de maig al 16 de maig de 2022 de manera telemàtica o en format paper a la secretaria de l’escola.

– Sol·licituds Consell Comarcal : formulari al web www.elbaixllobregat.cat, dins del termini establert.
– Sol·licitudsl’Ajuntament de Molins de Rei: formulari al web www.molinsderei.cat/ambits/serveis-socials dins les dates establertes.

Les famílies que no disposin de cap mitjà electrònic podran presentar la sol·licitud en format paper degudament complimentat. S’haurà de retornar a la secretaria de l’escola dins el termini establert. Si necessiteu ajuda per la tramitació haureu de demanar cita prèvia.

Teniu tota la informació sobre tramitació, documentació necessària i llindars a la circular 25.

GUIA PER A COMPLETAR LA SOL·LICITUD -CAT

PREGUNTES FREQÜENTS – CAT