22a SETMANA MEDIAMBIENTAL – 2023

small-smiles

Del 27 de febrer al 3 de març celebrem la 22a edició de la Setmana Mediambiental. Aquest any el lema és ARA DE VERITAT, ÚLTIMA OPORTUNITAT!. TINGUEM CURA DEL NOSTRE PLANETA.

Volem reflexionar sobre els efectes del canvi climàtic i com podem actuar per aturar-lo.

Farem un munt d’activitats com:

• Activitats pròpies del cicle per treballar el decàleg mediambiental de l’escola.
  • Elaboració d’una representació plàstica d’accions negatives sobre el planeta i propostes de millora, que ambientaran el vestíbul de primària.
  • Exposició de plafons sobre la temàtica d’aquest curs.
  • Sortides o tallers relacionats amb la temàtica ambiental.
  • Tallers 4R (reduir, reutilitzar, reparar i reciclar). Treballem per la gran importància que té separar les deixalles per evitar tota la contaminació atmosfèrica que suposa el seu tractament.
  • Tallers de l’”Escola de Consum” (diferents per a cada curs d’Educació Primària).
  • Educació Física SOBRE RODES: alumnat de primària amb patins o patinets.
  • Treballs de jardineria per millorar els espais lliures de l’escola: els patis, el bosc, la bassa….
  • Divendres dia 3: ACTE CONJUNT amb tots els grups de l’escola.

CIRCULAR 13