TALLERS DE LLENGUA

ELS PRIMERS DELEGATS

CICLE MITJÀ  DECIDEIX QUI  SÓN ELS  PRIMERS  DELEGATS DEL CURS

Una de les activitats  més  importants  a la nostra escola és l’elecció dels delegats de classe. Els  primers dies d’escola no tenim cap representant a l’aula i les mestres decideixen qui fa cada feina fins que no fem la votació. Quan tots els candidats s’han presentat, votem per escollir el nostre delegat o delegada i ho realitzem tant a 3r i  com a 4t.

Cada grup ho fa a la seva classe. De cada curs  es presenta un nen i una nena i la resta del grup s’encarrega de fer la seva votació. Pot votar a la nena o al nen que s’ha presentat.

És important tenir els delegats i delegades perquè no hi  ha hagi  cap problema, a més també ens representen a les assemblees amb el Gerard.

Ainara i Roger