TALLER DE LLENGUA: NOTÍCIES

Uns teatres esplèndits

FEM ESPECTACLES

El 15 de febrer del 2019 vam fer la diada del  teatre. Consisteix en que cada curs es prepara una obra de teatre per presentar-la als diferents cursos que els han triat per veure.

La celebrem a la nostra escola i és una festa que la treballem a totes les classes. Cada alumne pot veure 5 teatres, 3 els triem els alumnes i els altres 2 es fan a l’escola. Els de cinquè sempre preparen la benvinguda o la cloenda. Aquest any han fet la cloenda perquè per la benvinguda han vingut uns avis de la residència.

Aquesta festa es fa perquè és important per a nosaltres, fem teatre i a més a més aprenem dramatització i representació.

LAIA I MARC LL.