TALLER DE LLENGUA: NOTÍCIES

DIETA EQUILIBRADA

SABEU EL QUE MENGEM?

El dia 12 de setembre, quan comença l´escola, la secretaria de menjador, l´Anna ens va ensenyar aliments per fer un menjar equilibrat, com per exemple: arròs integral, pa integral, hamburgueses vegetals i croquetes de cigrons. Tots els alumnes del sant Jordi vam observar el menú i vam veure que calia provar tot tipus d’aliments i intentar menjar d’una manera saludable i equilibrada. Entre tots, vam decidir fer un menú amb tots aquests aliments.

A tots ens agrada tastar els nous aliments i, amb el menú que tenim, podem saber què menjarem. Ens agrada provar nous aliments tot i que el pa integral no ens agrada molt perquè és molt diferent.

Resultat d'imatges de piramide alimentaria

Pol i Marc P