TALLE DE LLENGUA: NOTÍCIES

CONTES DE L`ESCOLA

CONTES EXTRAORDINARIS

Tota  l’escola es  prepara un conte per explicar a les diferents classes i és una festa que ja hem celebrat a la nostra escola. Ho hem fet el 29 i el 30 d’octubre, allí va començar la marató de contes del 2018.

La marató de contes consisteix en explicar un conte als demés i anar a escoltar-ne dos o tres més. Tota l’escola participa per explicar un conte o una història. Entre tots, preparem el conte com cada any per explicar als  nens i nenes, i nosaltres també anem a escoltar els altres contes i a explicar-los.

Aquest any els de 3r hem  preparat un conte en castellà que es titula “El soldadito de oro” i els de 4t en català que es deia  “L’anelleta i l’espardenyeta”.

Els de quart vam escollir aquest conte perquè estàvem tractant de coses antigues i els de tercer vam escriure nosaltres tot el conte sencer.

Ens agrada molt escoltar com explica l’altra gent els contes i també explicar-los als demés.

LUCÍA I MARTINA