PORTES OBERTES 2021

El dissabte dia 27 de febrer, el nostre centre realitzarà una jornada  de portes obertes en 3 franges horàries de 9:30h a 11h de 11:30 a 13h al matí. A la tarda de 15h a 16:30h.

Aquestes jornades seran en grups de 10 famílies, amb una persona per família,  per  tal de poder-vos fer un acompanyament en la tria d’escola amb la màxima proximitat possible. Per venir a visitar la nostra escola però, cal demanar cita prèvia a través del telèfon 973 24 50 32 o bé enviant un correu a c5006276@xtec.cat

Des de fa anys que l’equip de mestres pensem que les famílies cal que conegueu el projecte educatiu d’escola, l’organització, la manera de treballar… i creiem que la millor manera de fer-ho és deixant-vos entrar a la nostra escola mentre l’alumnat està treballant, per poder veure de primera mà què fem, com ho fem i respirar una estona l’ambient que respiraran els vostres fills i filles en el cas que sigui la nostra escola l’escollida per vosaltres.

Aquest any segons les instruccions rebudes no podrà ser així. A l’entrada  realitzarem un control de temperatura, la xerrada serà en un espai obert o a l’exterior, amb distància i mascareta per part de tots els assistents. A cada franja atendrem tres grups de 10 assistents.

La informació general referent a les preinscripcions per al curs 2021-2022 la trobareu penjada al web següent: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

També trobareu informació a l’espai web del GENCAT, amb la Zonificació i adscripcions Lleida-Ciutat. http://educacio.gencat.cat/ca/Detall/LLE-zonificacio-adscripcions-lleida-ciutat

A més, us deixem aquest enllaç que us pot ser d’ajuda per fer la preinscripció.

SI VOLEU PODEU CONSULTAR EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU.