XXVa diada del teatre a l’escola Sant Jordi: inauguració amb 5è PLÀSTIC-TAC

Un any més estem a punt d’iniciar la nostra diada del teatre, enguany ja un quart de segle que se celebra a la nostra escola. Avui però la inauguració, que com cada any va a càrrec dels nens i nenes de cinquè.

Durant la nostra diada no ens manca la il·lusió, les rialles, els plors, els nervis, les papallones a la panxa, la diversió, l’alegria, el respecte, la complicitat…

… però mai deixem de banda la reflexió sobre el treball fet, el procés creatiu sigui quin sigui el resultat final.

L’art és un mitjà d’expressió i comunicació que ens permet transmetre sentiments i idees. L’art desenvolupa la creativitat, millora la capacitat d’expressió i comunicació, millora la intel·ligència sobretot emocional, ajuda a empatitzar en la vessant social, ajuda a fomentar la inclusió social, ajuda a treballar en equip, a sentir les emocions, la bellesa…, en definitiva: ens ajuda a ser lliures.

BONA 25a DIADA DEL TEATRE.

De moment us deixem el vídeo i un recull de fotos de l’obra inaugural : PLÀSTIC-TAC, interpretada pels nens i nenes de 5è.

Clica sobre la imatge per veure’n més